ForumCała strona

Nawigacja

Aktualnie online

Gości online: 21

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 25,400
Najnowszy użytkownik: AlojzyBartek

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło

Zarejestruj się

Odzyskaj hasło

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Zbigniew@
17.11.2024 11:33:24
Nie ten grzeszy kto pije, ale ten, kto się nie upije.

JazOOn
16.11.2024 20:46:18
tja

Zbigniew@
15.11.2024 18:58:17
Kto pije, ten nie bije.

JazOOn
31.10.2024 20:49:47
Kto pije?

piterus
30.10.2024 19:45:48
I będziemy śpiewać: "Kiedy 20 blisko, przebadaj wszystko, przebadaj wszystko..." Pfft

Pobierz nową wersję
Pobierz podręcznik
Zobacz inne oficjalne Supporty
Statystyki supportu
PHP-Fuson PL na Facebooku

RSS

Polecamy hosting SferaHost.pl

Zobacz temat

Drukuj temat
Asus Benq, Fujitsu, Acer - 3000zł, który?
SebaZ
Jestem studentem. Na notebook mam przeznaczone jakieś 3000zł z tym, że ta kwota raczej maksimum.

Standardowo jak to lapek dla studenta: głównie prace biurowe, programowanie, ale w jakieś gierki zagrać by sie przydało (choć ostatnio często nie gram) wystarczy, że strategie jakieś pójdą Smile

A oto modele na którymi się zastanawiam:

ASUS A6RP-AP002 http://www.softon.pl/sklep/index.php?s=produkt&pid=4399

Benq Joybook R55EG http://www.sirius.pl/notebooki/towar_cenni...BenQ_R55EG.html
tutaj mam wątpliwości co do procka, bo karta graficzna jest wypasiona jak na lapka w tej cenie, jednak z prockiem 1,4 różnie może być, czy podoła? czy nie za słaby procek?

BenQ Joybook R53EG http://www.techplanet.pl/index.php?gk=0&am...mp;filtr=szukaj
a oto jego obiecująca recenzja http://twojepc.pl/artykuly.php?id=benq_joy...eg&strona=1

Acer Aspire 3103 WLMi - LX.ABK05.231 http://www.sirius.pl/notebooki/towar_cenni...LXABK05231.html

Fujitsu Amilo PRO V2085 VFY:APED20856-4K2PL http://www.sirius.pl/notebooki/towar_cenni...0856-4K2PL.html

Przyznam szczerze, że osobiście jestem za ASUSem lub którymś z BenQ.