Zobacz temat
Asus Benq, Fujitsu, Acer - 3000zł, który?
|
|
SebaZ |
Dodany dnia 22.09.2006 22:34:39
|
Zaawansowany Postów: 1598 Pomógł: 2 Data rejestracji: 10.11.2004 22:39 |
Jestem studentem. Na notebook mam przeznaczone jakieś 3000zł z tym, że ta kwota raczej maksimum. Standardowo jak to lapek dla studenta: głównie prace biurowe, programowanie, ale w jakieś gierki zagrać by sie przydało (choć ostatnio często nie gram) wystarczy, że strategie jakieś pójdą A oto modele na którymi się zastanawiam: ASUS A6RP-AP002 http://www.softon.pl/sklep/index.php?s=produkt&pid=4399 Benq Joybook R55EG http://www.sirius.pl/notebooki/towar_cenni...BenQ_R55EG.html tutaj mam wątpliwości co do procka, bo karta graficzna jest wypasiona jak na lapka w tej cenie, jednak z prockiem 1,4 różnie może być, czy podoła? czy nie za słaby procek? BenQ Joybook R53EG http://www.techplanet.pl/index.php?gk=0&am...mp;filtr=szukaj a oto jego obiecująca recenzja http://twojepc.pl/artykuly.php?id=benq_joy...eg&strona=1 Acer Aspire 3103 WLMi - LX.ABK05.231 http://www.sirius.pl/notebooki/towar_cenni...LXABK05231.html Fujitsu Amilo PRO V2085 VFY:APED20856-4K2PL http://www.sirius.pl/notebooki/towar_cenni...0856-4K2PL.html Przyznam szczerze, że osobiście jestem za ASUSem lub którymś z BenQ. Asus dlatego, że ogólnie jest dobrej jakości (podobno) i parametry niczego sobie, w dodatku te gratisy (torba, myszka itd...) na które sobie nie pzowolę w innych modelach (kasa ) Natomiast pierwszy BenQ ogólnie za całość: przy procku w miare dobra karta graficzna (Radeon X600). Drugi BenQ ma grafę marzenie, jednak ten procek 1,4 jakoś do mnei nei przemawia. Co sadzicie o tych modelach? Który byście wybrali i dlaczego? Z góry dzięki za pomoc, Pzodrawiam Seba Zadawanie pytań na forum to nie jest prawo, to jest przywilej, którego każdy może być pozbawiony jeżeli nie będzie umiał z niego korzystać. Nie wymagaj więc natychmiastowej odpowiedzi.
|
|
|
Wścibski Gość |
Dodany dnia 25.11.2024 03:49:07
|