New Posts - jak wyświetlać tylko tematy?
|
Torpex |
Dodany dnia 17.08.2006 17:56:13
|
Przedszkolak
Data rejestracji: 01.06.2006 01:19
|
Bardzo, BARDZO się ucieszyłem kiedy w wersji 6 pojawił się infusion do wyświetlania nowych postów na forum. Chciałbym go jeszcze zmodyfikować tak, żeby strona...
.../infusions/forum_threads_list_panel/new_posts.php
...pokazywała listę tematów z nowymi postami (wzorem nowych postów na phpBB ), a nie wszystkie nowe posty. W php + sql jestem raczej zielony, ale umiem zrobić jeśli ktoś mi podyktuje. Z góry dzięki.
Edytowane przez Torpex dnia 17.08.2006 17:56:59
|
|
|
|
Wścibski Gość |
Dodany dnia 25.11.2024 03:59:32
|
Pan Kontekstualny
Data rejestracji: Zawsze
|
|
IP: localhost |
|
|
Lala |
Dodany dnia 17.09.2006 11:18:00
|
Przedszkolak
Data rejestracji: 19.07.2006 11:38
|
Również byłbym wdzięczny jeśli ktoś pomógłby przerobić plik forum_threads_list_panel/new_posts.php żeby się pojawiały same tematy (bez ich powtarzania chociaż były w nim 2 nowe posty) |
|
|
|
slawekneo |
Dodany dnia 18.09.2006 04:27:04
|
Bywalec
Data rejestracji: 12.03.2006 07:28
|
tak wiec przysiedzialem przy tym troche :D
oto jak wyglada
a oto i kod do wstawienia w plik new_post.php
<?php
include "../../maincore.php";
include BASEDIR."subheader.php";
include BASEDIR."side_left.php";
if (!iMEMBER) fallback("../../index.php");
if (!isset($lastvisited) || !isNum($lastvisited)) $lastvisited = time();
opentable($locale['028']);
$tematow=0;
$result = dbquery(
"SELECT tp.post_datestamp, tf.forum_id FROM ".$db_prefix."posts tp
INNER JOIN ".$db_prefix."forums tf USING(forum_id)
WHERE ".groupaccess('forum_access')." AND tp.post_datestamp>'$lastvisited'"
);
$rows = dbrows($result);
if ($rows != 0) {
if (!isset($rowstart) || !isNum($rowstart)) $rowstart = 0;
[b]$result2 = dbquery(
"SELECT
tf.forum_id, tf.forum_cat, tf.forum_name,
tt.thread_id, tt.thread_lastuser, thread_lastpost, thread_subject,
tp.post_id, tp.post_datestamp, tu.user_id,user_name,