ForumCała strona

Nawigacja

Aktualnie online

Gości online: 23

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 25,400
Najnowszy użytkownik: AlojzyBartek

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło

Zarejestruj się

Odzyskaj hasło

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Zbigniew@
17.11.2024 11:33:24
Nie ten grzeszy kto pije, ale ten, kto się nie upije.

JazOOn
16.11.2024 20:46:18
tja

Zbigniew@
15.11.2024 18:58:17
Kto pije, ten nie bije.

JazOOn
31.10.2024 20:49:47
Kto pije?

piterus
30.10.2024 19:45:48
I będziemy śpiewać: "Kiedy 20 blisko, przebadaj wszystko, przebadaj wszystko..." Pfft

Pobierz nową wersję
Pobierz podręcznik
Zobacz inne oficjalne Supporty
Statystyki supportu
PHP-Fuson PL na Facebooku

RSS

Polecamy hosting SferaHost.pl

Zobacz temat

Polski Oficjalny Support PHP-Fusion » Podstawowe zagadnienia związane z PHP-Fusion » Przedszkole
 Drukuj temat
Zmiana skorki i dodanie ankiety - jak?
amstaz
Na początku postu napisze odrazu, że jestem zielony jeżeli chodzi o cmsy. Ale instalacja przebiegła bez problemu... Mam 2 pytania dotyczące phpfusion. Po pierwsze jak mogę zmienić skórke? i dlaczego jak utworzyłem ankiete to nie wyświetla mi się ona na stronie głównej? Proszę o szybką odpowiedź. Dodam, że używam php-fusion 6.00.305 PozdrawiamSmile

//Shaolin - heh? Następnym razem postaraj się znaleźć bardziej pasującą nazwę tematu...
Poprawilem, ale wierzcie mi, ze mialem ochote skasowac.../Pieka
Edytowane przez Pieka dnia 08.04.2006 22:19:28

Wścibski Gość
Dodany dnia 25.11.2024 07:44:34
Pan Kontekstualny

Data rejestracji: Zawsze

Polecamy hosting SferaHost.pl
IP: localhost  
jantom
Przeczytaj kursy z Laboratorium. Zmiana skórki PA-->ZS-->Ustawienia główne-->theme (czy coś takiego). Ankieta - włącz panel ankiety, PA-->ZS-->Ustawienia paneli

http://jantom.info
amstaz
Mam jeszcze jedno pytanko. Czy mozna zmnienic szerokosc tabel by nie rozciagaly sie na calej długości? I czy może znacie jakąś ciekawą skóre w szerokości coś 750pikseli??

Pieka