Zobacz temat
Ticket Management System - dyskusja
|
|
Drecha |
Dodany dnia 24.07.2015 12:23:27
|
Bywalec Postów: 749 Pomógł: 28 Ostrzeżeń: 1 v7.02.07 Data rejestracji: 30.01.2009 17:11 |
Witajcie Jestem w trakcie tworzenia systemu zarządzania ticketami supportowymi dla szerszego grona. Aktualnie w pakiecie: - standardowe zarządzanie ticketami i odpowiedziami na nie - priorytety - powiadomienia e-mail i PW - przypisywanie do adminów Co jeszcze uważacie za konieczne w takim systemie? Jakie pola, jakie funkcje są Waszym zdaniem potrzebne? Pozdrawiam. |
|
|
Wścibski Gość |
Dodany dnia 24.11.2024 17:24:07
|
Pan Kontekstualny Postów: n^x Data rejestracji: Zawsze |
|
IP: localhost |
Przejdź do forum: |