Zobacz temat
Użytkownik dołączył X dni temu
|
|
hakeryk2 |
Dodany dnia 28.09.2013 14:37:19
|
Przedszkolak Postów: 17 Ostrzeżeń: 2 Data rejestracji: 02.06.2007 23:54 |
Witam, Prawdopodobnie będzie to proste zadanie dla użytkowników tego portalu, jednak mnie przerasta i męczę się z tym dość długo. Chciałbym posiadać w profilu po zalogowaniu coś takiego, że użytkownik nie ma wpisanego Dołączył: [data] tylko Dołączył: 15 dni temu Czy jest ktoś skory pomóc? Edit: Dobra, co nieco rozgryzłem jednak wychodzi mi wartość na minusie: Rozwiń Kod źródłowy PHP EDIT 2: Final edition Możecie się śmiać, nie wiem - nie znam się zbytnio na PHP, jednak wpadłem na takie oto rozwiązanie. Zapewne istnieje prostszy sposób na całość, jednak ja go nie znam i kaleczę sobie PHP jak umiem. Jednak jestem ciekaw waszego sposobu by zobaczyć jak banalne to było do zrobienia. Rozwiń Kod źródłowy PHP
Edytowane przez hakeryk2 dnia 28.09.2013 14:48:06 Sprawdzone i najtańsze meble tj. stoły i krzesła znajdziesz na MeblujDom.pl
|
|
|
Wścibski Gość |
Dodany dnia 24.11.2024 17:52:57
|
Pan Kontekstualny Postów: n^x Data rejestracji: Zawsze |
|
IP: localhost | |
piotrek199214 |
Dodany dnia 28.09.2013 20:00:11
|
Bywalec Postów: 977 Pomógł: 168 v7.01.05 Data rejestracji: 17.12.2007 21:05 |
Proszę przykład zapożyczony z Extrema: A tutaj locale do pliku: Pomogłem Ci? Wystarczy podziękować i oznaczyć post jako pomocny Tanie tworzenie wtyczek, masz problem napisz. |
|
|
hakeryk2 |
Dodany dnia 29.09.2013 09:45:12
|
Przedszkolak Postów: 17 Ostrzeżeń: 2 Data rejestracji: 02.06.2007 23:54 |