ForumCała strona

Nawigacja

Aktualnie online

Gości online: 37

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 25,400
Najnowszy użytkownik: AlojzyBartek

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Zarejestruj się

Odzyskaj hasło

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Zbigniew@
17.11.2024 11:33:24
Nie ten grzeszy kto pije, ale ten, kto się nie upije.

JazOOn
16.11.2024 20:46:18
tja

Zbigniew@
15.11.2024 18:58:17
Kto pije, ten nie bije.

JazOOn
31.10.2024 20:49:47
Kto pije?

piterus
30.10.2024 19:45:48
I będziemy śpiewać: "Kiedy 20 blisko, przebadaj wszystko, przebadaj wszystko..." Pfft

Pobierz nową wersję
Pobierz podręcznik
Zobacz inne oficjalne Supporty
Statystyki supportu
PHP-Fuson PL na Facebooku

RSS

Polecamy hosting SferaHost.pl

Zobacz temat

 Drukuj temat
15 największych wartości wczytanych z pliku
Szapko
Witam!

Piszę plugin do gry i próbuję zrobić ranking graczy. Zatrzymałem się na funkcji, która ma mieć za zadanie pokazanie 15 najlepszych wartości. Nie wiem jak się za to zabrać.

Mamy plik (nie ważne jaki, chodzi o bardziej teorię), w którym zapisywane są statystyki graczy. Dodaję sobie wartość, po której rozpoznawany ma być najlepszy gracz.
Nie mam pojęcia jak, teraz wyciągnąć 15 najlepszych graczy. W pliku są zapisywani w losowej kolejności.
Myślałem nad użyciem do tego pętli, która wypełni mi tablicę odpowiednimi "wynikami" graczy, ale nie wiem jak wyciągnąć później z tej tablicy 15 największych wartości i czy przy np. 5000+ graczy po utworzeniu tak dużej tablicy, nie będzie problemów? Dodam, że sprawdzanie plików odbywałoby się co jedna runda w grze (5 min).

Może da się to jakoś inaczej zrobić?

Najlepiej, jeżeli rozwiązanie będzie pod PHP, łatwiej mi będzie je przełożyć na własne potrzeby.
 
Wścibski Gość
Dodany dnia 24.11.2024 20:56:53
Pan Kontekstualny

Postów: n^x
Data rejestracji: Zawsze

Polecamy hosting SferaHost.pl
IP: localhost  
kefirek
Pokaż zawartość pliku to pomogę napisać.
 
Szapko
Problem rozwiązany, przeniosłem zapisywanie do bazy danych. Na tym pliku się tego nie dało zrobić, ponieważ był on specjalnie kodowany przez grę. Jedyne wartości, które można było z niego normalnie odczytać to nicki graczy, ale tylko tych co są aktualnie w grze, nie było możliwości sprawdzenia ich wszystkich. Oddzielnone od siebie były kodem maszynowym, więc nie było czego się "złapać" przy wyciąganiu ich z pliku.
Dziękuję, jednak za zainteresowanie tematem.
 
Przejdź do forum:
Created by Arox Copyright (C) 2004
Copyright (C) 2004 - 2018 Ekipa PHP-Fusion.pl