Zobacz temat
Skórka HS-GAME
|
|
majciochPL |
Dodany dnia 04.12.2011 23:34:49
|
Przedszkolak Postów: 21 Ostrzeżeń: 2 Data rejestracji: 30.11.2008 17:52 |
Chciałbym dziś przekazać innym użytkownikom naszego CMS styl który został modyfikowany przez grafika portalu http://hs-game.pl . [załącznik usunięty] |
|
|
Wścibski Gość |
Dodany dnia 24.11.2024 22:45:09
|
Pan Kontekstualny Postów: n^x Data rejestracji: Zawsze |
|
IP: localhost | |
Syphoon |
Dodany dnia 09.12.2011 19:00:36
|
Przedszkolak Postów: 1 Data rejestracji: 09.12.2011 18:48 |
Witam Nazywam się Arkanon i jestem "byłym" grafikiem portalu HS-GAME ( czego w cale nie żałuję ). Opuszczając portal HS-GAME wyraźnie zaznaczyłem iż wszystkie moje prace mają zostać niezwłocznie usuniętę. Do tego wlicza się również w/w skórka której stanowczo zabroniłem udostępniać w dowolnym portalu. Jestem osobą dorosłą pełnoletnią i zostały naruszone prawa autorkie do mojej pracy Administrację tego portalu proszę o niezwłoczne usunięcie tematu zawierającego moją pracę a w stosunku do uzytkownika który udostepnił prywatne pliki proszę o wyciagnięcie konsekwęcji zwiazanych ze złamaniem zasady praw autorskich. Pliki Graficzne zostały zaszyfrowane kodem Hexadiagramalnym i w każdej chwili można odzyskać dane stwierdzające wyraźnie iż jestem właścicielem tych grafik ponieważ w szyfrowaniu graficznym zawarty jest mój adres e-mail. Proszę o jak najszybszą reakcję ze strony administracji portalu w przeciwnym razie zmuszony będę zgłosić sprawę do organów ścigania zajmujących się działaniami na szkodę autora. W razie pytań Pozdrawiam Ebi vel Arkanon Właściciel i Grafik portalu NoLifers |
|
|
khaman |
Dodany dnia 11.12.2011 15:50:19
|
Postów: 2507 Pomógł: 78 Data rejestracji: 26.06.2007 12:11 |