Zobacz temat
Drabinka/drzewko fazy pucharowej
|
|
kurys |
Dodany dnia 14.02.2011 12:54:50
|
Przedszkolak Postów: 14 Ostrzeżeń: 3 Data rejestracji: 08.02.2011 20:13 |
Witam, mam taki pomysł aby opracować drzewko fazy pucharowej zawodów w piłce nożnej lub innym sporcie. Szukałem na forum, ale niestety nie znalazłem niczego podobnego. Korzystam z tabelkownika, ale sprawdza się jeśli chodzi o rozgrywki ligowe i ewentualnie fazę grupową Ligi Mistrzów, a brakuje czegoś do fazy pucharowej. A wyglądać by to miało tak że wyświetlane są nazwy zespołów, które ze sobą grają (ewentualnie z herbami) w postaci takiego drzewka, a także lista meczów które są w danej fazie rozgrywane. Czy ktoś ma pomysł jak to zrobić? Nie liczę na gotowce, jednak jestem początkujący i sam nie dam rady tego zrobić. A może wystarczy przerobić istniejącą wtyczkę? |
|
|
Wścibski Gość |
Dodany dnia 25.11.2024 14:22:38
|
Pan Kontekstualny Postów: n^x Data rejestracji: Zawsze |
|
IP: localhost | |
jantom |
Dodany dnia 14.02.2011 23:26:22
|
Weteran Postów: 3460 Pomógł: 123 Data rejestracji: 31.03.2005 20:10 |
Do samego drzewka (układ, wygląd) możesz spróbować użyć SlickMap CSS - http://astuteo.co... |
|
|
Chemikpil |
Dodany dnia 15.02.2011 08:51:58
|
Bywalec Postów: 999 Pomógł: 54 Data rejestracji: 04.05.2008 21:46 |