Przedszkolak
Data rejestracji: 22.07.2009 19:59
|
Witam.
Jestem nowicjuszem w modyfikowaniu PHP-Fusion, w ogóle jeśli chodzi o PHP, to umiem sobie poradzić tylko w oparciu o przykłady. Wcześniej redagowałem stronę na dbv.pl, gdzie wszystko prawie wykonuje się w prosty, niemalże automatyczny sposób, lecz ostatnio postanowiłem przenieść stronę na własny serwer, wiedząc, że dzięki temu zyskam o wiele więcej możliwości.
Na stronie zainstalowałem PHP-Fusion 6.01.18 + moją ulubioną skórkę Azara i wszystko idzie pięknie, ale mam problemy w dwóch miejscach dotyczących modyfikacji strony.
Po pierwsze, chciałbym przenieść kategorie newsów w newsach na prawą stronę - domyślnie ustawione są one oczywiście po lewej. Wygooglowałem, że aby to zrobić, należy w pliku głównym skórki, czyli theme.php, zmienić odpowiednią wartość. Niestety, tejże wartości nie znalazłem. Czy ktoś mógłby mi doradzić, co powinienem zrobić?
Po drugie, ponieważ prowadzę stronę klanu zrzeszającego fanów pewnej gry, postanowiłem wykonać własną stronę rekrutacji członków, zawierającą formularz pocztowy. Wyszło nawet poprawnie, ale jest pewien szkopuł: strona jest wyświetlana na tle strony (w Azarze jest to brązowy kolor), a chciałbym, żeby wyglądała tak samo, jak pozostałe podstrony oraz panele (w Azarze kolor beżowy), zawierające dodatkowo nagłówek.
Kod tejże podstrony wygląda tak:
<?php
require_once "maincore.php";
require_once "subheader.php";
require_once "side_left.php";
echo'<p>Przeczytaj <b>uważnie</b> tekst zawarty poniżej.</p>
<p>Jeżeli chcesz dołączyć do drużyny Rain Soldiers, wiedz, że szukamy wyłącznie graczy chętnych, zaangażowanych, wiernych zespołowi i zdecydowanych dążyć do naszych celów.</p>
<p>Chcemy tworzyć zgrany, dobry zespół, stojący na twardych fundamentach, zwarty i gotowy do walki o najwyższe laury.</p>