Zobacz temat
Zmiana wyglądu strony i modyfikacja menu
|
|
Muzzy |
Dodany dnia 13.11.2008 23:14:12
|
Przedszkolak Postów: 4 Data rejestracji: 25.06.2008 10:42 |
Witam. Chciałem się zapytać, prosić o pomoc w przygotowaniu skryptu (jeśli w ogóle da się osiągnąć taki efekt jaki chcę. Otóż prezentuje Państwu wygląd jednego z serwisu (niemieckiego) i chciałbym coś podobnego wykonać z użyciem php-fusion głównym problemem jest przerobienie menu na takie jak tam jest. Każda literka A, B, C, itd. to button, po kliknięciu w który pod nimi rozwija się lista odnośników zaczynających sie na daną literę. PO kliknięciu w odnośnik w miejscu gdzie widoczne są na rysunku treści update - pojawia się właściwa treść np. artykuł. Sam nie jestem w stanie sobie z tym poradzić, nie znam się dobrze na php. dlatego proszę o pomoc Was. Myślę, że taki wygląd byłby ciekawą modyfikacją skryptu php-fusion, który znalazłby wielu zwolenników. Podsumowując: 1. Chciałbym usunąć z "menu" odnośniki typu forum, FAQ, download itd. 2. Nawigacja opierać powinna się na wyszukiwarce, oraz na sortowaniu (alfabetycznym) w grupach poszczególnych liter np. wszystkie artykuły na literę A, po kliknięciu w przycisk "A" 3. Elementy usunięte z nawigacji (patrz pkt.1) chciałbym, żeby znajdowały sie u samej góry strony lub ewentualnie, zaraz pod logo. 4. Forum, chciałbym by wyświetlało się w miejscu gdzie wyświetlana jest treść, ale z tą różnicą, by nie było w nim podziału na kategorie, tylko od razu poszczególne tematy (tak aby od razu była wyświetlana zawartość viewforum.php a nie index.php) Pozdrawiam i czekam na jakiekolwiek wieści od Państwa. PW od moderatora:
Edytowane przez Muzzy dnia 14.11.2008 00:44:49 |
|
|
Wścibski Gość |
Dodany dnia 24.11.2024 22:41:43
|
Pan Kontekstualny Postów: n^x Data rejestracji: Zawsze |
|
IP: localhost | |
virusxd |
Dodany dnia 14.11.2008 14:24:43
|
Początkujący Postów: 129 Pomógł: 4 Data rejestracji: 09.10.2008 21:45 |