Zobacz temat
Wstawienie Snifa do PHP-Fusion
|
|
k33l |
Dodany dnia 08.05.2008 22:17:01
|
Przedszkolak Postów: 7 Data rejestracji: 08.05.2008 21:48 |
Wgrałem sobie na serwer Snif www.bitfolge.de/snif Jak wkleić to w stronę że po kliknięciu na link wstawia mi się to w środku strony. Plik index.php jest w katalogu download. Nie znam się zbyt mocno na php. Próbowałem wstawić jednak nie działa jak należy. Proszę o pomoc w tym temacie. PW od moderatora:
Edytowane przez Pieka dnia 08.05.2008 23:18:42 |
|
|
Wścibski Gość |
Dodany dnia 25.11.2024 17:24:52
|
Pan Kontekstualny Postów: n^x Data rejestracji: Zawsze |
|
IP: localhost | |
Grzes |
Dodany dnia 08.05.2008 22:47:31
|
Zaawansowany Postów: 1656 Pomógł: 42 Data rejestracji: 28.04.2005 20:28 |
Kombinujesz dobrze. Będzie z tym jednak trochę więcej pracy. Przeglądam to źródło: http://www.bitfol.../snif.phps Na początek do pliku styles.css Twojej skórki dodaj to: Jest to fragment stylu z tego pliku index.php (znajdziesz to pod koniec). Plik styli skórki znajdziesz w /themes/NAZWA_SKORKI/styles.css W załączniku dołączam plik index.php tego snif. Dodałem maincore, subheader, side_left na poczatku oraz side_right i footer na końcu. Usunąłem sekcje head i deklaracje html oraz body. To już fusion załatwia więc powstał by kompletny bałagan patrząc na strukturę dokumentu html. W sekcji head była deklaracja styli dlatego trzeba w/w fragment stylu dodać do pliku skórki. Mam nadzieje, że będzie działać.
Grzes dodał/a następującą plik:
Edytowane przez Pieka dnia 08.05.2008 23:18:56 Często najmądrzejszą odpowiedzią jest milczenie
|
|
|
k33l |
Dodany dnia 09.05.2008 10:52:38
|
Przedszkolak Postów: 7 Data rejestracji: 08.05.2008 21:48 |