Zobacz temat
JustCauseSite.PL
|
|
kamil000 |
Dodany dnia 18.03.2008 00:09:40
|
Przedszkolak Postów: 34 Data rejestracji: 18.07.2007 19:55 ZBANOWANY: Dożywotnio |
Witam, chciałbym zaprezentować wam moją nową stronę: JustCauseSite.PL Strona jest o grze Just Cause & Just Cause 2. Chciałbym abyście ocenili design, oraz doradzili co poprawić. Dodam, że jestem bardzo początkującym użytkownikiem photoshopa, więc prosze o łagodne oceny ;D Pozdrawiam, conix PS. Użytkownicy, ktorzy wyrazili w tym temacie swoje opinie, proszeni sa o edycje sowich postow, poniewaz jest to całkiem nowa strona PW od moderatora:
Edytowane przez kamil000 dnia 03.05.2008 18:07:21 |
|
|
Wścibski Gość |
Dodany dnia 25.11.2024 03:11:07
|
Pan Kontekstualny Postów: n^x Data rejestracji: Zawsze |
|
IP: localhost | |
MeTeo |
Dodany dnia 22.03.2008 22:22:40
|
Bywalec Postów: 880 Pomógł: 23 Ostrzeżeń: 2 Data rejestracji: 14.12.2005 19:38 |
Najnowsze artykuły i newsy... Czcionka czy generalnie wstawienie tekstu tam pasuje jak świni siodło pomijając, że ostatni artykuł się nie mieści. Reklamy! Po włączeniu JS dopiero zobaczyłem, że to czarne tło jest wynikiem reklam! Tekst na logu... Podstawowa sprawa - Ładne != ilość efektów nałożonych (nie jest równe). Ja naliczyłem 3... Do tego mały ten napis... Daj normalnie tekst z obramowaniem lub gradientem i większy... Poza tym korzystanie z "płaskorzeźby" (bevel and bross) nie jest dobrze widziane Poza tym jeśli nawet - nie pasuje do charakteru strony. Tekst witaj na dziwnym tle... Tle z liniami... Prawie jak captcha Katorga dla oka by to przeczytać Brak życia w stronie... Czarne tło - wspólne tło... Mogłeś chociaż na blok dać inny kolor i zwieńczyć to stopką by nadać temu całość Data - prawie wyjeżdża z belki newsa i do tego jej nie widać "++" - co to kurka jest przy tytule newsa? To są sugestie Powstrzymam się od oceny |
|
|
kamil000 |
Dodany dnia 22.03.2008 22:34:50
|
Przedszkolak Postów: 34 Data rejestracji: 18.07.2007 19:55 ZBANOWANY: Dożywotnio |