ForumCała strona

Nawigacja

Aktualnie online

Gości online: 21

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 25,400
Najnowszy użytkownik: AlojzyBartek

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Zarejestruj się

Odzyskaj hasło

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Zbigniew@
17.11.2024 11:33:24
Nie ten grzeszy kto pije, ale ten, kto się nie upije.

JazOOn
16.11.2024 20:46:18
tja

Zbigniew@
15.11.2024 18:58:17
Kto pije, ten nie bije.

JazOOn
31.10.2024 20:49:47
Kto pije?

piterus
30.10.2024 19:45:48
I będziemy śpiewać: "Kiedy 20 blisko, przebadaj wszystko, przebadaj wszystko..." Pfft

Pobierz nową wersję
Pobierz podręcznik
Zobacz inne oficjalne Supporty
Statystyki supportu
PHP-Fuson PL na Facebooku

RSS

Polecamy hosting SferaHost.pl

Nawigacja

Kurs PHP-Fusion v6.01.xx - Zarządzanie Treścią

Napisane przez jantom dnia 16 marca 2007 21:18 · 0 komentarzy · 16535 czytań · Drukuj · Facebook · Wykop

Streszczenie:

W tej części postaram się przedstawić pierwszy element wchodzący w skład Panelu Administracyjnego - Zarządzania Treścią.

FAQ

Denerwują Cię powtarzane jak echo pytania? Jeśli tak, to może wreszcie czas na założenie FAQ – Najczęściej zadawanych pytań.

Panel FAQ w swej okazałości
  • Dodawanie kategorii

Aby móc stworzyć FAQ, potrzebna nam jest co najmniej jedna kategoria. Jak ją zrobić? W sekcjiDodaj kategorię FAQuzupełniamy polaNazwa kategorii(czyli jej identyfikator) orazOpis Kategorii(chyba nie wymaga tłumaczenia). Następnie klikamy naZapisz Kategorię.

Dodaj kategorię FAQ
  • Edycja Kategorii

Uważasz, że nazwa kategorii nie oddaje w pełni tematyki działu? Możesz to poprawić. Wystarczy nacisnąć naEdytuj, które znajduje się koło nazwy kategorii. Wtedy pojawi się ona w sekcjiEdytuj Kategorię FAQ. Dalsze postępowanie jest takie same jak przy tworzeniu kategorii.

  • Usunięcie Kategorii

By usunąć kategorię w FAQ, musisz kliknąć naUsuń, które jest koło nazwy kategorii.

  • Dodawanie FAQ

Gdy już mamy kategorię FAQ, możemy już dodać odpowiedzi na pytanie, które dosyć często zadają użytkownicy. Przechodzimy do sekcjiDodaj FAQ. WybieramyKategorię, wpisujemyPytanieiOdpowiedź. Przyciski znajdujące się na dole działają dokładnie tak samo, jak przy artykułach, newsach itp. Na sam koniec klikamy naZapisz

Dodaj FAQ
  • Edycja FAQ

W tym celu musimy rozwinąć Kategorię FAQ, w której znajduje się pytanie (robimy to za pomocą strzałki, która jest po lewej stronie nazwy kategorii). Następnie wybieramy odnajdujemy odpowiednie pytanie i klikamy naEdytuj(znajduje się w tej samej linii coPytanie). Pojawi się ono w sekcjiEdytujFAQ. Dalsze postępowanie jak przy dodawaniu FAQ.

  • Usunięcie FAQ

Operacja ta nie różni się zbytnio od edycji FAQ. Odmienne jest tylko to, że nie klikamy naEdytuj, lecz naUsuń.

Edytuj/Usuń FAQ
Forum
  • Dodanie Kategorii

W celu dodania kategorii na forum, musisz wypełnić w sekcjiDodaj Kategorię ForumpoleNazwa Kategoriioraz (opcjonalnie)Kolejność.Następnie klikasz naZapisz Kategorię. Nowa Kategoria forum jest już stworzona.

Dodaj kategorię Forum
  • Edycja Kategorii

Jeśli chcesz poprawić coś w kategorii, musisz kliknąć naEdytuj,które znajduje się po prawej stronie nazwy kategorii (rysunek ). Następnie w sekcjiEdytuj Kategorię Forumpojawi się kategoria gotowa do edycji. Po dokonaniu zmian pamiętaj o naciśnięciuZapisz Kategorię.

  • Usunięcie Kategorii

Aby usunąć kategorię należy nacisnąć na Usuń. Pamiętaj, że nie usuniesz kategorii, jeśli masz do nie j przypisane jakiekolwiek forum.

  • Dodanie Forum

Aby dodać forum, należy uzupełnić kolejno:Nazwę Forum,Opis Forum,Kolejność(opcjonalnie), wybraćKategorię Forum, jegoWidoczność(czyli kto będzie mógł widzieć forum – użytkownik, administrator czy tylko członkowie określonej grupy użytkowników) orazMożliwość pisania dla:(jak z widocznością, lecz tutaj ustawiamy, kto będzie mógł wyrazić swą opinię na forum). Gdy już wszystko jest gotowe, klikamy na Zapisz Forum.

Dodaj Forum
  • Edycja Forum

W tym celu klikamy na Edytuj. Umieszczone jest tak samo, jak w to z kategorii – po prawej stronieNazwy Forum.

  • Usunięcie Forum

Jak prze edycji, tyle że naciskamyUsuńzamiastEdytuj. Pamiętaj, że nie usuniesz forum, jeśli są w nim jakieś tematy.

  • Zarządzanie kolejnością forów/kategorii

Aby zmienić kolejność for/kategorii należy albo zeedytować kategorię/forum i ustawić w nim odpowiednią wartość pola Kolejność, albo naciskać na strzałki, które znajdują się po prawej stronie kategorii/forum. Kierunek strzałki informuje, w którą stronę dane forum/kategoria przemieści się.

Edytuj/Usuń/Zarządzaj kolejnością

Komentarze

Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Oceny

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Created by Arox Copyright (C) 2004
Copyright (C) 2004 - 2018 Ekipa PHP-Fusion.pl